7:00 - 7:30 | Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach tematycznych wg zainteresowań dzieci, kontakty okolicznościowe, rozmowy indywidualne, wynikające z potrzeb dzieci. |
7:30 - 8:30 | Zabawy i ćwiczenia poranne, czynności higieniczne i samoobsługowe. |
9:30 - 10:00 | Zajęcia edukacyjne, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju, podejmowanie aktywności poznawczej językowej, matematycznej, przyrodniczej, artystycznej -organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczycielki. |
10:00 - 11:00 | Spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, prace porządkowe, ogrodnicze, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, poznawanie różnych środowisk przyrodniczych. Zabawy naśladowcze, muzyczno–ruchowe. |
11:00 - 11:45 | Zabawy inspirowane przez dzieci w kącikach zainteresowań. Czynności higieniczne. |
12:45 - 14:00 | Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej i werbalnej dzieci:- zabawy inspirowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, utrwalanie wierszy i piosenek, zabawy dydaktyczne, gry planszowe, praca indywidualna z dziećmi potrzebującymi wsparcia oraz dziećmi zdolnymi
- gry i zabawy rozwijające samodzielność
- gry i zabawy rozwijające zainteresowania, umiejętności, aktywizujące wyobraźnię i postawę twórczą dzieci
- zabawy, gry i ćwiczenia na powietrzu
- spacery i wycieczki
- udział dzieci w konkursach, zawodach sportowych, uroczystościach i imprezach okolicznościowych
- zajęcia wspierające rozwój dzieci
- zabawy wyciszające, relaksujące, opowiadanie lub czytanie bajek
- czynności samoobsługowe
|
14:45 - 17:00 | Zabawy indywidualne, opowiadanie lub czytanie bajek, czynności samoobsługowe, zabawy inspirowane przez dzieci w kącikach zainteresowań, utrwalanie piosenek i wierszy, zabawy tematyczne, dydaktyczne, gry planszowe. |